czwartek, 26 marca 2015

Zabawa = Uczucia

hej ;*
Trzeba trochę wprowadzić do bloga kontrowersji i taka będzie dzisiejsza notka.
Zastanawiam się nad pewną rzeczą od paru dni i nie próbuje dojść do odpowiedzi na pytanie i może wy mi pomożecie.
Ludzi: "Jak można bawić się uczuciami innych?"
Wytłumaczcie mi co w tym takiego fajnego zwodzić np. chłopaka/dziewczynę.
Podrywać, bawić się w głupie zakłady, zwodzić dziewczynę/chłopaka, robić nadzieje a potem kurde normalnie olać!!!
Pomyślmy jak my byśmy się czuli, gdyby nam ktoś takie coś zrobił.
Przykład: Jesteś z kim długo i nagle się wycofujesz, bo boisz się odpowiedzialności.
Wytłumaczenia na to nie ma! Przynajmniej ja nie umiem znaleźć. :(

Ja mam więcej przyjaciół płci przeciwnej, niż dziewczyn, ale to nic takiego. Oni wiedzą jakie relacje nas łączą i oczywiście jak coś, to mają mi powiedzieć i jakoś to rozwiążemy. Najgorsze właśnie jest takie ukrywanie się, zwodzenie, a potem smutek i odrzucenie.
Nie możemy się ta egoistycznie zachowywać tylko dla śmiechu się i zabawy,

Możemy szukać swojej drugiej połówki, a jeśli nam nie wyjdzie to powiedzieć to jak najszybciej i odważnie.
Najgorsze jest to głupie gadanie i teksty: latasz do wszystkich, jedziesz na wszystkie fronty, zdecyduj się. Łatwo tak mówić. Jest to przykre, ale trzeba to olewać i się tym nie przejmować, bo tylko ty wiesz jak jest naprawdę.

 Piszcie w komentarzach co tym myślicie i czy macie na to jakąś odpowiedź.

Z przyjemnością przeczytam.
Całuje ;*





2 komentarze:

  1. Czy ja wiem? To nie jest żaden kontrowersyjny temat. Takie rzeczy każdy powinien mieć wpojone. Nasz charakter w jakimś stopniu kształtują rodzice i to ich wina jeżeli bawimy się uczuciami innych,ale też nie całkowita. Bo osoby, które się wiążą powinny być dojrzałe i czuć się odpowiedzialne za swoje czyny.
    mylifeandchoices.blog.pl

    OdpowiedzUsuń