sobota, 14 marca 2015

"Tysiąc słów" ; "If I Stay (Zostań jeśli kochasz)"

Siemka ;*
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o dwóch filmach, które zdążyłam obejrzeć na początku tego tygodnia (poniedziałek, wtorek). Siedziałam w domu z powodu choroby, więc nadrabiałam zaległości. Oby dwie produkcje poleciła mi moja przyjaciółka Martyna, której bardzo za to dziękuje <3.

"Tysiąc słów"
Czas trwania: 1godzina 31minut
Reżyseria: Brian Robbins
Scenariusz: Steve Koren
Główne role:
Eddie Murphy - Jack McCall
Clark Duke - Aaron Wisenberger
Gatunek: Dramat, Komedia
Produkcja: USA 2012r.
Opis filmu:
Żyjący w świecie kłamstwa i cwaniactwa Jack McCall odkrywa, że umrze, gdy wypowie jeszcze tysiąc słów.
Moja opinia:
Film naprawdę warty obejrzenia. Nie byłam na początku przekonana do tej produkcji, ale z nudów postanowiłam obejrzeń i się nie zawiodłam. Pojawiają się bardzo zabawne momenty, ale też i smutne. Do końca nie wiadomo jaki będzie koniec. Najbardziej zadowoliło mnie to, że gra tam główną rolę mój ulubiony aktor: Eddie Marphy. Reszta obsady była także znakomicie dobrana.


"If I Stay (Zostań jeśli kochasz)"
Czas trwania: 1godzina 46 minut
Reżyseria: R.J Cutler
Scenariusz: Shauna Cross
Główne role:
Mia Hall - Chloe Moretz
Adam Wilde - Jamie Blackley
Gatunek: Dramat
Produkcja: USA 2014r.
Opis filmu: Mia Hall (Chloë Grace Moretz) to nieśmiała, niezwykle utalentowana dziewczyna, która stoi przed najtrudniejszym życiowym wyborem. Jeśli zdecyduje się opuścić dom by podążać za muzycznymi marzeniami, straci miłość swojego życia. Wszystko zmienia się w wyniku pewnego wydarzenia, a Mia zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie.
Moja opinia:
Zakochałam się w tym filmie. Zakończył się bardzo dziwnie, więc mam nadzieję, że będzie druga część. Ta produkcja jest jednak trudna do ogarnięcia. W tym samym momencie dziewczyna pokazuje i opowiada o teraźniejszości i przeszłości. Trzeba bardzo się na nim skupić. Jeśli ktoś lubi smutne i wzruszające filmy, to ten jest dla niego idealny.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że podobają wam się takie posty.
Miłego weekendu!
Całuski ;**

2 komentarze:

  1. Mam książkę "Zostać, jeśli kochasz", za którą planuję się niedługo zabrać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam jeśli dobrze pamiętam ten film :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń